Tråd: Poker
View Single Post
Ja, superkjipt! Det er lenge siden jeg har vært så langt i en flerbordsturnering!! Jeg mixer litt mellom systemet til robz1 og mitt eget passive spill - det funker!! Jeg har vært på paid position i nesten hver turnering jeg har spilt nå, kun nå som jeg er god og dritings kom jeg til finalebordet, men robz1 advise funker fett!! Anbefales! Om jeg kunne gitt enda en KP til robz1 skulle jeg gjort det Glimrende system å bare flyte på høyere stack enn motstanderene når du har nådd premieposisjonen din. Litt feigt vil sikkert noen kalle det, men jeg er fornøyd. Kvalitet til deg robby !

Haha! Leste bad beat-sen din nå Azarat . Kjipt ass! Spiller du på Betsson? Lenge siden jeg spilte der gitt, kanskje jeg skulle prøvd meg igjen på Betsson. Ble lei av å spille der fordi jeg anså mange spillere - spesielt turneringer - for utrolig useriøst og alt for lave premier til innsatsen. Men det var gøy pa cash games'a der da. Bare synd jeg hadde en utrolig dårlig bank roll management da jeg spilte på Betsson. De gangene jeg vant mye ble jeg ofte overmodig og spilte på høyere blinds, noe som tok -mye- av profitten etterhvert. Ellers var betsson cash games et sted for å plukke inn cash de gangene jeg spilte seriøst, men jeg tilta så ofte der pga for mange bad beats