View Single Post
Sitat av FatMan Vis innlegg
Maktsyke? Politiet har antagelivis kun fått melding om at det er personer inne i lokalet. Om de er bevæpnet har de ingen anelse om. Bedre føre var enn etter snar, er det ikke?
Men dette er jo Freak, et nettsted der "alle" lever under oppfatningen at politiet er hjernevaskede aper som liker å bosse andre personer rundt.

Angående filmen så var det interessant å se hvordan de virkelig kunne rettighetene sine, og hvordan de holdt seg så rolige med en vill bikkje i trynet.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde sett hele videoen, noe jeg antar du ikke har gjort mtp utsagnet ditt, så hadde du skjønt at denne politimannen var en idiot. Dama var det ikke mye å utsette på, men bare se hvordan politimannen med bikkja ignorer fyrn når han prøver å snakke. Står å tar seg på øret å påstår han ikke hører hva han sier, enda fyren er aldri så høffelig.

Men jeg er forsåvidt enig med deg når du sier at mange her inne på freak har ei helt virkelighetsfjern oppfatning av hvordan politiet (Norge sådan) er, og oppfører seg. Når det kommer til rettslige ting og hvordan de behandler saker er en ting, men de oppfører seg meget bra etter mine erfaringer.

Godt nyttår
Sist endret av KarlsenK; 31. desember 2011 kl. 01:14. Grunn: leif