View Single Post
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
MAC er in. Folk tror de er designere fordi de eier et speirefleks og har briller med tykke rammer.
Da følger jo MACen med! Når man først er dum har det ingen begrensning.

Tipper at om 10 år så vil folk spørre "MAC? Hva er det?".

Jeg sier ikke at en MAC suger og er stygt etc, jeg er enig at det SER bra ut, men det Apple gjør med dem for at det skal være dyrere for deg å reparer er idiotisk..
Dessuten kan du få en PC som er mange ganger bedre enn en MAC for samme prisen.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig vil det være noen tullinger som du beskriver, men folk tror også at de er racersjåfører hvis de har en rask bil. Jeg er absolutt ingen designer eller fotograf. Jeg er en kreativ sjel som liker å leke meg med forskjellige kreative programmer, og jeg håper å bli industridesinger etterhvert. Macen er ett supert verktøy selvom jeg ikke er utdannet enda. Å si det er teit å ha en mac hvis man bare liker å leke seg litt med kreative programmer er patetetisk, samme som å si at man er teit hvis man har en hammer selvom man ikke er utdannet tømmrer eller sekker.

tror nok ikke apple går under med det første nei.

Og du får ikke en åc som er mange ganger bedre enn en mac for samme prisen. Finner du en pc med samme specs og byggekvalitet til samme prisen som en macbook pro, skal du få masse penger for meg husk, samme specs og unibody aluminium, super digg og stor trackpad og digg tastatur

Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Altså, en Plastikk pc faller ikke fra så fort du snur ryggen til. Med litt vett, holder de seg like lenge som en mac. Menmen, det er ikke min feil om du vill svi av noen lapper på billig aluminium...
Vis hele sitatet...
nei, står den stille på pulten hplder den nok helt fint. Men hva er poenget med en laptopp hvis den skal stå stille? Da kan du heller kjøpe stasjonær... Nei, en laptopp skal være mobil og med på reise Jeg vil heller legge litt penger i å slippe å stresse på om den holder ut året eller ikke.


Og billig aluminium? Det koster svin, men det er super digg bacon
så det er lett verdt det