View Single Post
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Faviconet funker bare på http://turbolego.com/finnvegg og ikke http://finnvegg.no , aner ikke hvorfor.

Søkefeltet fungerer i alle browserne jeg har testet med, funker det hos deg også nå?

Området ved siden av menyelementene til høyre har jeg utvidet til 21px med klikkbart område på høyre side, om jeg legger til mer klikkbart område blir det en ny linje under "Kommentarer til FinnVegg.no" og legger jeg til 40px får også "Byer med Graffitikunstnere:" en ny linje under seg...

Om noen vet hvordan man kan legge til klikkbart område "dynamisk" etter hvor mye "luft" det er på høyresiden av teksten, vil jeg gjerne vite dette.
Koden jeg bruker nå:
.PanelInfo li a{
padding-right: 21px;
}
Vis hele sitatet...
Klarte å fjerne den éne av de to linkene som viser underforumet tråder er i, som var overflødig med denne koden:

a.Category {
font-size: 0px;
color: transparent;
}
Vis hele sitatet...
Desverre var dette den av de to linkene som er overflødig brukt på hovedsiden, men ikke i turbolego.com/finnvegg/discussions, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få fjernet den andre linken, som er øverflødig på hovedsiden men ikke i turbolego.com/finnvegg/discussions.

Kontrasten i utlysningen av veggen på finnvegg.no er endret til lysegrå tekst på mørkegrå bakgrunn.

Har lenket til områder på siden nevnt i "retningslinjer".

Har slettet "Jeg kontakter deg om jeg liker skissen/idéen" siden dette egentlig ikke er relevant.

Jeg prøvde å endre fargene i navbar når man er inne i de forskjellige sidene med følgende endringer, uten effekt.

#Menu li.Active a {
background-color: orange;
color: red;
}

#Menu li.Active {
text-decoration: underline;
text-decoration-color: red;
}

#Menu a.active {
color: red;
text-decoration: underline
}
Vis hele sitatet...
Engelsk i url er jeg ikke sikker på om er mulig å endre, hvis det er "/categories/" og "/discussions/" du mener, prøvde jeg å endre dette i konfigureringsfilene, men da fikk jeg bare opp den fine "404" siden jeg laget…

Kort oppsummert: jeg trenger fortsatt hjelp med favicon, utvidet klikkbart område i menyen til høyre, fjerne overflødig underforum link, navbar farge for aktiv side og engelsk i adressene…

Tusen takk for all hjelp så langt!