View Single Post
Sitat av Klepto Vis innlegg
Har planer om å candyflippe (LSD + MDMA) i lag med gode venner litt utpå nyåret. Dette føler jeg meg helt komfortabel med, men ønsker å stille et par spørsmål på vegne av en kompis som også er ganske glad i kokain, etter jeg overhørte at han vurderer å snorte litt av det i tillegg til candyflippen. Denne vennen har mye mindre peiling på drogene han putter i seg enn hva jeg har, og derfor spør jeg dere som sitter på mer kunnskap om disse stoffene; vil utfallet av dette potensielt være veldig farlig? Tenker spesielt på det at både MDMA og kokain er ganske tunge på hjertet, og dermed kanskje ikke er de beste stoffene å kombinere? Vil jo helst unngå å miste en god trippekamerat

Og.. Vil det å ta kokain etter inntak av LSD og MDMA i det hele tatt gjøre candyflippenp noe særlig annerledes?

Takk.
Vis hele sitatet...
kokain og mdma anbefales IKKE i kombinasjon. Det er selvfølgelig mulig å dra det samtidig, men det er ikke godt for hjertet. Dessuten er mdma som regel mer enn nok på egenhånd, spar heller kokainen til en iannen gang;den gjør seg bedre der.


pluss og pluss er ikke nødvendigvis dobbel-pluss om man tenker rrusmidler. Det er ikke btra for kroppen rett og slett.