View Single Post
DMT - Først ble jeg rett og slett skutt inn i en helt annen verden. Husker lite av det, dessverre. Kaleidoskopiske mønstre, lilla. Mørkt. Da noen snakker til meg åpnet jeg øynene mine, og oppdaget at verden hadde fått et helt nytt lag med farger. Jeg visste ikke at noe kunne være ensfarget grønn, ensfarget gul og ensfarget svart på en gang. Men kompis min var det. Han hadde også svarte trekanter i ansiktet. Noe ga meg en følelse av at vi alle var blitt til aliens, eller at noe utenomjordisk var i ferd med å komme på besøk på en eller annen måte. Det kom firkantede metallplater over taket som om alt var i ferd med å bygges om til et romskip. Så forsvant det like fort som det kom. Fikk en helt fantastisk følelse etterpå!

???: Jeg er faktisk ikke sikker på hva som skjedde her. Jeg hadde tatt kapsler kvelden før men det hadde gått mange, mange timer. Jeg var frisk og oppgående når dette skjedde. Lå i senga mi og forsøkte å slappe av litt. Det hele begynner med pusting. Det var ingen tvil om hvem det var! Min daværende kjæreste. Jeg snudde meg, og til min store forskrekkelse var han ikke der. Greit nok, så jeg la meg tilbake igjen. Dette gjentar seg kanskje to-tre ganger. Deretter ser jeg meg selv og nevnte ekskjæreste fra senga der jeg lå. Det hele kan virke som en scene tatt ut av livet mitt dagen før. Så kikker jeg mot utgangsdøra, og langs veggen regner det briller i hvitt og blått. I ekstremt dårlig grafikk. Når dette skjedde hadde begeret rent over for lengst. Panikken spredde seg, og jeg sendte en melding hysterisk på mobilen min med haken nedpå knærne. Dette tok meg rundt fem minutter fordi jeg enda ikke var helt klar i hodet. Det verste er at jeg ikke aner hva dette kom av. Det kan ikke ha vært kapslene, for effekten var for lenst over. En drøm kan det iallefall ikke ha vært. Eller en søvnparalyse. Jeg kunne tross alt bevege meg under hele seansen. Kanskje et flashback.

På kapsler med 2cb og MDA kunne jeg lage små, lysende slott på doggen på vindusruta. Jeg fikk følelsen av å kunne skape akkurat det jeg ville. koselig å sitte der med den følelsen mens man røyker en spiff og puster inn frisk høstluft.

Det er da noen av de eksemplene jeg har.
Sist endret av Lucy In The Sky; 24. desember 2011 kl. 21:22.