View Single Post
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Noen som har noe 'statistikk' på hvor mange jenter/gutter det er på TG? Bare for morro..
Vis hele sitatet...
Det var rundt 20% jenter i 1999. Vet det finnes noe statistikk fra 2010-ish, men det fant jeg ikke nå dessverre.

Sitat av Skateward Vis innlegg
Bør jeg velge deltakerbilletten? Blir jeg automatisk medlem i KANDU da eller må jeg melde meg inn manuelt på forhånd?
Vis hele sitatet...
Du blir automatisk medlem i KANDU når du kjøper denne billetten. Medlemskapet har ingen praktisk betydning, men du får tilgang på en del goder, som at du får delta på S.D.F.G. - Spilling, demoer, film og grilling hos KANDU og får stemmerett på generalforsamlingen. KANDU mottar også en slump penger fra staten bare ved at du er medlem. Les mer om KANDU-medlemskapet her: http://www.kandu.no/bli-medlem/

Sitat av Skateward Vis innlegg
Er det vanskelig å bli kvitt billetter senere?
Vis hele sitatet...
Det er veldig enkelt å returnere billettene til GeekEvents (de som selger billetter for TG), så får du refundert hele billetten eksklusiv billettavgiften (47 kroner for deltaker-billett).
Merk deg at det ikke er lov til å videreselge billetter før først etter at GE har stengt for refundering, som er like før TG starter. Det er også forbudt av svartebørsloven å videreselge billettene for mer enn originalpris, og billettavgiften er ikke en del av dette.

Sitat av Huztle Vis innlegg
FYI så er du allerede medlem siden jeg kjøpte biletter med KANDU-medlemskap til oss i fjor.
Vis hele sitatet...
KANDU-medlemskapet varer kun ut det året du kjøper billetten.