View Single Post
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av caperno Vis innlegg
For mitt vedkommende, så er det slike holdninger som vi så i denne nisselue saken som skremmer meg. Ikke det at denne saken i seg selv var så veldig kontroversiell, men det er prinsippet det går på. For hva blir det neste som må vike for at "minoriteter ikke skal føle seg støtt?"
Vis hele sitatet...
Jeg tror verken denne læreren vil gjenta fadesen eller at staten vil innføre noe nisselueforbud i nærmeste fremtid. Det er mulig noen marginale grupper vil kreve at vi går tilbake til de originale strikkede fjøsnisseluene i stedet for de mer kommersielle med hvit pelskant, eller at foreldre organiserer seg mot stygg hjemmelaget julepynt, men det er bare spekulasjoner fra min side, jeg vet sannelig ikke hva som blir det neste. Noen forslag og en enkeltsak er litt lite å gå på hvis man skal spå, og dersom regjeringen har noen agenda om å utslette de særnorske skikkene våre så er den i såfall unntatt offentligheten. (I tillegg er det svært mange skrullete lærere med fikse idéer der ute.) Nesten spent på å se hva som blir det neste selv.
Sist endret av luni; 14. desember 2011 kl. 14:01.