View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Tror du har kommet til feil tråd. Nesten alle de som prøver å diskutere seriøst i denne tråden prøver heller å få med det faktum at innvandrere ikke er så jævlig overfølsomme for religionen og kulturen sin. Det er den skandaløse integreringspolitikken vi, eller ihvertfall jeg klager på. Og ja, jeg vet at denne saken ikke har noe med regjerings integreringspolitikk å gjøre, men skolen i denne saken prøver å være politisk korrekt. Med andre prøver han bare å følge etter det staten allerede gjør. Nekte nordmenn sine gamle skikker slik at personer med annen religion og kultur ikke blir fornærmet. Hvor jeg da vil ha fram at innvandrere mest sannsynlig ikke bryr seg, og hvis de blir fornærmet av et par nisseluer på en skoleavslutning, så burde ikke nordmenn bry seg.
Vis hele sitatet...
Kan du vise til andre eksempler der staten nekter nordmenn sine gamle skikker? Ellers er jeg enig i det du skriver, men jeg vil ikke blåse det ut av alle proporsjoner som om dette skulle være vanlig praksis i norske skoler eller fare for å bli det.
Sist endret av Don Veto; 13. desember 2011 kl. 18:00.