View Single Post
Herregud, hadde aldri trodd at det skulle være så mange teite FrP-holdninger på et vanligvis så "intellektuellt" forum som nff! Alle dere som sier at det ikke er noe positivt med innvandringen er rett og slett trangsynte idioter. Innvandring er i stor, stor grad positivt for Norge! Nordmenn er dvaske og late, og mange av jobbene nordmenn klager på at innvandrere "tar fra dem" er jobber de aldri hadde orket å hatt uansett. Uten innvandring hadde vi hatt mangel på taxisjåfører, leger, tannleger, ingeniører og folk generelt! Alle de som ble født i gledesrusen etter 2. verdenskrig nærmer seg nå pensjonistalder, og vi vil få en stor eldrebølge i Norge fremover. Uten innvandring hadde folketallet i Norge gått ned.

Argumenter som at innvandrere bare er kriminelle, tar jobbene våre og voldtar norske jenter er svada. Hittil er det anmeldt rundt 120 overfallsvoldtekter i Norge i 2011, og dette er selvfølgelig tragisk. 90% av dem er det innvandrere som står bak, men i det store bildet er ikke innvandrere overrepresentert her heller. I 2007 ble det anmeldt 3 800 seksuallovbrudd i Norge, og størsteparten av disse var mellom etniske nordmenn som kjenner hverandre. Dette vil si at kun 4% av voldtektene i dag er typiske overfallsvoldtekter begått av innvandrere. Jeg vil gjerne sitere meg selv fra en tidligere tråd om Islam:

Sitat av Stinson
NDL er ei gruppe usikre, bleike og triste tenåringar. Å demonstrere mot ein heil religion og eit heilt folkeslag er rett og slett barnslig, og eg håpar verkeleg alle brukarar her på nFF kan halde seg for gode til slikt. Eg skammar meg på vegne av dei som faktisk vel å gå rundt å hate ein heil religion. Islam har 1 700 000 000 tilhengarar, og eg skal vedde min eigen anus på at 1 6999 900 000 av dei er flotte menneske som ikkje vil nokre noko vondt, og lever heilt normale liv. Det norske folka må leggje Fremskrittspartiet og Demokratane på hylla og heller hate på desse fordomsfulle rasistane. Utan innvandring hadde kongeriket Noreg gått under, og vi har verkeleg inkje å frykte!

Noreg befinner seig i dag i fase 4 av den demografiske overgangsmodellen. Fødselsratene synker, og viss vi ikkje teljar med innvandring ville befolkningstallet i Noreg sakte men sikkert sunket nedover. 8,3% av Noregs snart 5 000 000 innbyggjarar er innvandrarar, og langt i frå alle desse er muslimar. Vi har taterar, sigøynere, jødar, kvener, svenskar og polakkar. Det er faktisk fleire tyskarar og britar busett i Noreg enn det er irakere, somaliere og afghanere.

Personleg er eg meir redd for rasistane i Fremskrittspartiet enn eg er for muslimane i all verda! Det norske folka må tenkja seg om, innvandrarar og muslimar er ikkje ein trussel, dei er ein ressurs!

Sitat: Originalt skrevet av Shellshock
"Jeg ser ikke vitsen i og bruke millioner av norske skattekroner på norskopplæring/integrering når det er mange arbeidsløse svensker/dansker som gjerne vil ha jobb i norge. hvis det kommer noen av muslimsk bakgrunn for og jobbe skal de for all del bli ansett som likeverdige, MEN de får klare seg som alle andre!"

Eg skal love deg at det er mykje vanskelegare for ein muslimsk mann på 18 år som kjem direkte frå eit krigsherjet områdt og har vitna at familien og venene har vorte drepe. Svenskar og danskar har eit mykje betre utgangspunkt i heimlandet sitt, og eg vil heller prioritere dei som faktisk treng eit stad å vere, eit stad å byggje opp eit nytt liv. Eg trur at dei aller fleste skandinaviske innvandrarar til Noreg er her mest fordi dei får betre betalt, ikkje fordi dei hadde det så forferdeleg i heimlandet. Difor skal vi prioritere dei som har størst behov for hjelp føre dei som er ute etter pengar. Sjølvsagt er svenske innvandrarar vel og bra, men eg har ingen sympati for dei fordi den svenske krona er svak og fordi dei får dårlegare lønninger.

Å bruke millionar av skattekroner på integrering er bra, sidan det er eit av dei viktigaste emna innan norsk politikk i dag i auga mine. Vi har utfordringar med infrastruktur, datalagring og helsetjenester no i eldrebølgen; men òg med integreringen. Dårleg integrerte innvandrarar skapar rasistar, og rasistar er verdiløse. Vi som har vore så utruleg heldige og få bu i Noreg og bli født inn i eit samfunn der vi eigenleg ikkje treng å gjere noko som helst for å klare oss meir enn bra nok burde gje litt tilbake til det internasjonale samfunnet og til dei mindre heldige. Det er vårt menneskeansvar! Vi må ikkje la pengar og velferd ta i frå oss dei menneskelege instinkta våre og ende opp som følelsesløse monster slik som til dømes Vidar Kleppe og Carl Ivar Hagen.

Sitat: Originalt skrevet av cr1mez
Vel, jeg kunne godt klart meg uten alle innvandrerene i Norske jobber. F.eks er jeg dritt lei av å prøve å få bussjåføren som ikke snakker norsk til å fylle på busskortet mitt. Før jeg ble 18 kjøpte jeg alltid snus der jeg så det var en innvandrer i kassen, slo aldri feil. De gidder aldri å spørre om en har leg. Misforstå meg rett, jeg sier ikke at alle innvandrere er slasker, eller at jeg har noe imot dem. Jeg sier at jeg har mange flere dårlige erfaringer med dem.


Du seier at du godt kunne klårt deg utan alle innvandrarar i norske jobbar? Kva er eigenleg ein norsk jobb i auga dine? Er det ikkje bra at desse innvandrarane faktisk jobbar i Noreg, skattar til staten og i det minste prøvene å lære seg norsk? Om det hadde brote ut krig i Noreg og du måtte flykte til Irak så trur eg òg du hadde snakka arabisk og/eller kurdisk litt gebrokke dei første åra! Hadde du hatt mot til å faktisk kome deg ut å starte din eigen vesle kiosk i Irak etter at du har sett heimen ditt i gode gamle Noreg bli bomba til daude, og hadde du likt at einkvan drittunge gjekk rundt å kritiserte deg fordi du ikkje kunne språka hans heilt riktig?

Norsk er eit av dei vanskelegaste språka å lære seg, og til alle innvandrarar som snakkar heilt ok norsk har eg stor respekt for. Du har ikkje peiling på korleis det er å vere innvandrar, og då synst eg at du skal halde deg litt open og halde sutringen din for deg sjølv. Du seier sjølv at du kjøpte snusen i-en din innvandrerkiosker og dei sjekka ikkje legitimasjon. Det kan vere mange grunnar til dette, både økonomiske og kulturelle, eller at han kanskje rett og slett ville vere lite ekstra snill med dykk ungdomar for å bli akseptert i samfunnet. Uansett, poenget mitt er at viss ikkje denne innvandrermannen av einkvan grunn hadde avgjort seg for at "Greitt, eg skal ikkje spørje om legitimasjon denne gongen heller så den stakkars guten kan få snusen han har så lyst på" så hadde du kanskje ikkje fått tak i snusen din, og det hadde du vel heller ikkje likt?

Eg vil gjerne stille deg eit spurnad til slutt; kva skal til for at du skal gje innvandrarar sosial aksept? Dei fyllar på busskortet ditt og dei sel deg snus. Sei meg, kva for andre kriterium har du?


Sitat: Originalt skrevet av cr1mez
For min del så er det akkurat det samme for meg om de jobber i Norge eller irak, jeg har ikke inntrykk av at Norge lider noen som helst nød verken når det gjelder arbeidskraft eller skattepenger. En norsk jobb er en jobb i norge. Og hvis Norge hadde blitt okkupert så kunne jeg sannsynligvis gitt pokker i å flykte til Irak, ikke hadde jeg fått noen som helst hjelp og hadde jeg hatt med meg en bibel hadde de kuttet hendene av meg.
Jeg har aldri sagt at jeg har noe imot innvandrere, jeg har sagt at jeg synes det er kjipt å ende opp på feil buss fordi jeg spurte bussjåføren om han kjørte til hvor enn jeg skulle, han sa ja og kjørte et helt annet sted. Jeg har ikke noe imot de bussjåførene heller, det som er gale er hvordan de kan få en jobb som krever gode norsk kunnskaper uten å faktisk ha gode norsk kunnskaper. Om jeg måtte immigrere til frankrike så hadde ikke jeg søkt jobb som resepsjonist i en fransk bedrift. Og om butikken jeg jobbet i krevde at jeg spurte alle som skulle kjøpe alkohol eller røyk og så ut som de kunne være under 25, om legitimasjon så hadde jeg gjort akkurat det.

Jeg har ingen kriterier for innvandrere, jeg bestemmer ikke hvem som får lov til å bo i landet og ikke, jeg bare gjør meg opp meninger basert på folk jeg møter og ser på tv. Og jeg synes så absolutt ikke at vi skal tilpasse våre lover og regler til innvandrere, jeg synes de skal tilpasse seg til VÅRE lover og regler, og det er faen ikke for mye å forlange.


Irak-dømet mitt var som du kanskje ikkje forsto; hypotetisk. Om Noreg hadde vore i den situasjonen Irak er i i dag, og Irak i den situasjonen Noreg er i i dag så hadde eit nok freista å kome til ein velferdsstat som er som vår! Då ville du garantert ha ynskt å få hjelp slik mange innvandrarar ynskjer å få i Noreg. Eg kjenner mange innvandrarar med mykje betre "norsk______kunnskaper" enn deg, og eg vil ikkje regne busssjåfør eller kioskmedarbeider som jobbar som krev særs gode norskkunnskaper.

Du seier du ikkje har noko i mot innvandrarar, men ordlyden i det du skriv lyser litt fremmedfrykt. Men frykt ikkje, du er ikkje fortapt endå, det er endå voner for deg sonen min! Mange innvandrarar snakkar heilt grei norsk, og synest sjølv med god grunn at dei har vore kjempeflinke. Om du hadde jobba som ein hest med fransken din og sjølv syntest at han var vorte ganske bra skal eg love deg at dei fleste franskmennene ville vore usamde med deg òg. Om du då hadde fått tilbode ein rimeleg enkel og roleg jobb som kioskmedarbeider, resepsjonist eller ryddegutt i ein butikk så hadde du nok vorte rimeleg sur viss du ikkje fekk jobben fordi fransken din var gebrokken.

Korleis i all verda veit du at kioskmedarbeider Ali Muhammad har fått melding av sjefen sin om å spørje alle om legitimasjon? Og om han no hadde fått deg og har kome til eit nytt land der han er usikker på seg sjølv og usikker på framtida, såg kanskje han heller ville fokusert på å prøve å tilpasse seg mest mogleg. Når han merkar at de ungdomar stadig kjem tilbake å handlar og er hyggelege mot han må jo dette ha fått vedkomande til å føle seg bra, og då vil han/ho sjølvsagt fortsetje med dette. Viss du synest det er så tragisk at han ikkje "gjer jobben sin" og ber de om å framvise legitimasjon ved tobakkkjøp så kunne du vel gått bort til han å sagt "Hei du. Eg er herr etikk, og eg er under 18. Vêr så snill å be meg om legitimasjon neste gong eg kjem for å kjøpe min gode snus av deg. Takk takk ". Du seier noko og gjer noko anna.

Eg kan ikkje forstå korleis ein innvandrar har det i hovudet sitt, og difor støttar eg dei og stiller meg rimeleg nøytral i denne innvandrerdebatten. Eg har inkje i mot det, og gjer alt eg kan for å bekjempe alle små rasistiske greiner i dei norske hjernane. Du derimot viser tydeleg irritasjon over mykje av innvandringa, men eg skal fortelje deg ein ting venen min; du veit heller ikkje korleis situasjonen deira er, og då kan du eigenleg berre halde meiningane dine for deg sjølv og prøve å gjere din menneskeplikt å hjelpe alle som har det vanskeleg rundt deg, anten dei er innvandrarar eller Nordmenn.


Sitat: Originalt skrevet av Olje14
"Tviler på at halvparten vet hva Nazismen går ut på."


Dette kjem frå mannen som sjølv har eit "humoristisk" bilete av Adolf Hitler som avatar. Sjølvsagt skjønner eg at dette berre er ein spøk, men det viser i alle fall at heller ikkje du har forstått kva nazismen går ut på. Hadde du verkeleg forstått nazisme så hadde du ikkje vore respektløs nok til å tulle med det. Nazisme er ein tulleideologi, og byggjer på sosialdarwinisme og kvalme tankar frå Friedrich Nietzsche. Det er rart at eit rasistisk menneskesyn kan regnast som ein politisk ideologi, og den nazistiske politikken er kort fortalt mot kapitalismen, liberalisme, sosialisme, kommunisme, parlamentarisme, semettisme og generelt i mot det meste.

Tyske nazistar -og fascistar prata i tida rundt både første og andre verdskrigen svært negativt om det dei kalla "jødekapitalen". Dei var selverklerte antikapitalister, men då dei tok makta i Tyskland, Polen og så vidare verna dei samarbeidde med storkapitalen. Sjølv om dei var i mot sosialisme i botn og grunn kalla dei seg nasjonalsosialister fordi både nasjonalismen og sosialismen sto svært sterkt hos det tyske folka i den økonomiske krisen dei gjennomgjekk etter den første verdskrigen. Samstundes som dei erkjende seg sjølv som soaislismen kritiserte dei boljsevismen og marxismen, men dei ville òg ha ein sterk velferdsstat.

Alt i alt så er nazismen litt som Fremskrittspartiet; dei endrar meiningane sine etter kva som fungerer best til å lure folket. Ein annan likskap dei har med Fremskrittspartiet er at dei ikkje kan regnast som eit seriøst politisk parti, men egnetlig berre ein organisasjon for usikre, rasistiske menneske med dårleg selvtillit.

Sitat: Originalt skrevet av Shellshock
jeg ser fremdeles ikke poenget i og bruke skattepenger, når man egetlig ikke trenger og gjøre det, hvis en nordmann skal flytte til utlandet må han lære seg og snakke språket der på egenhånd. og hvis du snakker om omsorg, synes jeg det er bedre og ta hånd om fattige her i landet, istede for og importere fler fra den 3 verden og sette dem på trygd i mange år, før de kan jobbe! dessuten burde veldedighet være en sak opp til enkeltmennesket!



Å bruke skattepengene til å hjelpe vanskeligstilte menneske er vel det ultimate formålet for å vere gode menneske og ein god nasjon utover? Kvifor skal du vere så egoistisk og seie at det er deira eige ansvar? Det er ikkje så veldig lett å integrere seg sjølv i eit samfunn og ein kultur du ikkje kjenner til som du kanskje trur. Du må òg huske at fattigdom i Noreg er noko heilt anna enn fattigdom i til dømes Afrika. Og igjen; fattige nordmenn har framleis eit betre utgangspunkt enn ein fattig innvandrar om vi går ut i frå at ingen av dei er heroinistar og liknande. Fordi den fattige nordmannen vil mykje enklere kunen bli teke inn i varmen og teke vare på enn ein fattig afghanar, nettopp på grunn av menneske som deg.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Stinson; 1. desember 2011 kl. 22:20.