View Single Post
Digital skyvelær
Gjør det den skal. Eneste minus er at batteridekslet er litt løst, ble fikset med tape.

Digitalt infrarødt termometer
Det står at den måler kun mellom -32 og 380+, dette er feil. Den måler mer, men jeg vet ikke da hvor nøyaktig den er. Praktisk med laser, så man ser hvor man måler.

Stor lighter/liten blowtorch
Brukes hver dag nå. For å tenne opp i ovnen, som kun tar sekunder nå. Kan også brukes til andre jobber, den er spesielt fin siden den kan stå. Er også lås slik at den "brenne" uten at man må holde den inne. Kan også juster styrken.

Kensington lås for laptoper, eskterne harddisker, skjerm osv.
Jeg kjøpte flere av disse. Nøklene var ikke like på noen av de jeg kjøpte. Lukter forferdelig vond plastikk, så jeg solgte alle på TG for en hundrelapp hver.

IDE 40-pin til SATA
Bruker den på min IDE CD/DVD-rom. Trenger ingen drivere, kan boote fra den og aldri hatt trøbbel med den. En kompis av meg kjøpte to slike, ingen av hans fungerte noen gang.

Playstation AV kabel
Dama trengte en ny slik, siden hennes originale var ødelagt. Fungerer både på PS2 og PS3.

100stk 15cm strips
Jalla kvalitet. Den låser, men skal ingenting for å åpne den igjen. Jeg bruker den for å holde sammen ledninger bak PC, siden der er det ikke noe press og jeg kan enkelt åpne de igjen.

12V V23GA batterier
Brukes til denne fjernkontrollen. 1 stk på Clas Ohlson = 39,- 1 stk på DX = 4,-

Det var alt jeg tror andre folk kan ha bruk for. Har kjøpt mye mer som f.eks skjerm og touch paneler for iPhone, lydkabler, USB-hub, HDMI kabler og annet ymse drit.