View Single Post
Kan du ikke bare gjøre alle en tjeneste å skaffe den journalen og publisere den her? Gjør du det ikke, så syns jeg alle som i det hele tatt er usikre på din historie, bare skal ta den for fiksjon. Det er ganske heavy greier du driver med her, som kan påvirke mange naive lesere med å bli skremt av psykiatrien i Norge. At du i det hele tatt er så lite engasjert i denne tråden som du selv startet med å skrive et innlegg på lengde med ei novelle, er veldig merkelig. Hva var i hele tatt tanken din bak å skrive dine "opplevelser" med helsevesenet, når du gir så lite tilbake etter tilbakemeldinger?

Jeg er rimelig sikker på at du er en veldig kreativ (og kunstnerisk) fyr, som liker å skrive historier eller driver med et eksperiment (du vil at folk skal ringe deg mens du sitter rusa på RC på ei hytte?). Dette er ekstremt uetisk og kvalmt gjort for de som lurer på om de skal ta seg en tur til en psykiater, eller de som er psykisk syke. Jeg gidder ikke en gang og skrive "om historien din er sann, så beklager jeg", for den holder ikke mål for fem flate øre.

Og hvorfor har ingen lurt på hvor dette oppholdet hans befant seg? Og hvorfor skriver ikke TS noe om dette? At noen i det hele tatt tror på dette er sykt.
Sist endret av Lachrymology; 21. november 2011 kl. 05:46.