View Single Post
Nå ble jeg litt småhissig av å lese noen av de regelrett fattige meningene og synspunktene som har blitt ytret i denne tråden, og vet i grunn ikke helt hvor jeg skal begynne.

Det jeg ihvertfall har lyst til å si til dere som ikke forstår HVORFOR det er krenkende for ÈN jente å være naken sammen med 30 menn er: Vær så snill, enten må dere slutte å bruke sosiale tjenester som internett, da dere helt opplagt har en hel haug med psykiske lidelser og vrangsforestillinger og derfor ikke burde få sjansen til å skade andre med disse "meningene" dere spyr ut. Eller så må dere ALDRI forlate internett(medier generelt), slik at dere èn vakker dag, forhåpentligvis, kan opparbeide dere en nogenlunde "akseptert" og normal holdning til, og forståelse av mennesker.

En annen ting jeg gjerne vil påpeke er at dette er en ØVELSE. De aller, aller fleste mennesker forstår da, at det faktisk på det aktuelle tidspunktet ikke er noen fare for at du som enkeltperson dør, eller landet ditt blir invadert og okkupert, hvis du ikke bader naken.
Med en forståelse for dette, vil man da heller ikke ha behov for å ty til slike ekstreme situasjoner/tiltak.

Hadde det derimot vært en reell fare for at den aktuelle personen kunne bli tatt til fange av motstandere, torturert og drept, eller hjemlandet til den aktuelle personen ble innvadert og okkupert, tør jeg _nesten_ påstå at et hvilket som helt menneske hadde hatt 0 problemer med noe som dette.