View Single Post
jalig's Avatar
Trådstarter
499
Sitat av phideph Vis innlegg
Om du ikke har kilder, eller håndfaste bevis på at hun ble latterligjort og skuet, så kom heller ikke med slike utalelser, det er det jeg ville frem til.

Jeg sier bare at det ikke holder med bevis, fordi du har jobbet som tillitsvalgt.


Det er veldig vesentlig forskjell på å følge befalens ordre, og skylde på at det var ubehagelig. Derfor sier jeg at man ikke kan gå igjennom hele livet å unngå alt som er ubehagelig.
Men, du mener altså at så fort alt blir ubehagelig, så skal man få slippe? "Du skal i fengsel i 10år!" - "neeei, jeg synes det er ubehagelig!" - "Javel da, da skal du få slippe." Det er minst like dumt.
Vis hele sitatet...

Du kan jo ikke bruke den argumentasjonen der. Målet mo jo være at alle skal ha det fint?
Klart ubehageligheter må man jo igjennom. Men man må jo ha et visjon om at det ikke skal skje unødig. Derfor var dette en slik unødvendighet.

Om man godtar din argumentasjon her så kan man si det samme til voldektsofre. At dette må du bare regne med. Men du kommer til å bli sterkere av det. WTF?