Tråd: Endret
View Single Post
Sitat av Don Veto Vis innlegg
For å sitere meg selv


Skjønte jo fort at jeg hadde dummet meg litt ut når jeg leste hva andre som faktisk hadde sett gjennom hele skrev. Er ikke slik at jeg mener at cannabis er ufarlig eller bør framstilles slik. Røyker heller ikke selv.

Eneste som er irriterende er at folk gjerne kun henger seg opp i faremomentene og vil tviholde på sin oppfattelse av at forbudspolitikken er det eneste fornuftige.
Vis hele sitatet...
Men du foreslår The Union, en åpent pro-cannabis dokumentar, som alternativ. Syns du ikke det er litt ufornuftig å kreve at dokumentarer skal være enten nøytrale eller positive til cannabis?

Sitat av Simplicity Vis innlegg
Alt bunner til syvende og sist i at mennesket skal for faen meg være frie til å gjøre hva faen de vil så lenge de ikke skader andre mennesker. Bokstavelig talt
tragisk at "folk" skal bestemme over ens egen kropp, det er så latterlig at jeg ikke har ord.

Jævla patetisk dritt-dokumentar som det meste annet du ser på TV. Folk...

Er virkelig mennesker så jævlig dumme at de ikke evner å se dette!? Tenker på at dette blir sendt på en riksdekkende kanal og at det er det folket "vil se". Det er greit at du har en bachelor i ditten og datten, men hvis du ikke evner å se at et individ bestemmer over seg selv er du jævlig simpel.

Dette kommer fra en som ikke konsumerer hasj.
Vis hele sitatet...
Bør du ha rett til å gjøre hva du vil med kroppen din når folket blir sittende igjen med regningen gjennom offentlig velferd etterpå?

Liberalisme er bra det, men det svinger begge veier. I Norge har demokratiet bestemt at det offentlige skal ta vare på folk og da har også det offentlige makt til å bestemme over folk. Om du er uenig, stem DLF.