View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Virker som om dette har mye med frekvens å gjøre. Jeg synes Mr Melk er morsom, men ville antagelig tenkt noe annet etter 20-30 ganger.

Jeg sluttet å se på TV for lenge siden, og får kun med meg bruddstykker. Jarlsbergreklamene for eksempel hadde jeg ikke sett før, og moret meg med dem på YouTube.

Talkmore-reklamene TS lenker til har jeg sett før, og synes de virker litt snodige. Man har en person med veldig liten munn og ører, men selskapet heter Talkmore? Jeg tror også at de fleste fortsatt har holdningen at det er dumt at så mye kommunikasjon nå foregår elektronisk. Dermed er en fremtid der man må til logoped fordi man kun kommuniserer via tekst.. foruroligende. Jeg forstår motstykket med fyren som er stor i kjeften og ørene, men afaik bruker de fleste både SMS og tale. Jaja, den skal jo være morsom, og fikk meg til smile.

Reklamer jeg synes er kjipe er de som ser ut til å gå ut ifra at seerne er dumme. Man finner dem sjelden i Norge, men jeg har sett dem i bl.a. Tyskland og på amerikansk TV. De ser nesten ut som parodier på seg selv, men mener det alvorlig.