View Single Post
Sitat av Grim_Gardener Vis innlegg
Psykisk Helse Norge er på ingen måte bra. Har ei venninne som ikke husker noe fra livet sitt over en toårsperiode, grunnet tung medisinering. Det er ikke å stikke under en stol at hun har både det ene og det andre, men å ha et to års hull i hukommelsen er jo ikke kult.
Mora til en kamerat av meg var overlege på akuttpsykriatisk, menta helt og ble selv lagt inn på samme avdeling. (grunnet drapstrusler, ideer om konspirasjon i psykose osv.)
Har også "mista" en far til kjemisk lobotomi, pga feildiagnose. Så hvis det er noe Norge kan er det er det å skape pasienter til psykiatrien.
Vis hele sitatet...
lurer på hvor mange at tilfellene som må fortelles her før visse erkjenner at psykisk helse norge er på ræva..

visse støtter staten betingelsesløst bare fordi de er "myndigheter"noe jeg ikke klarer å forstå

er sikker på jeg var nære ved å bli lagt inn selv når jeg sleit med benzoabstinenser etter å ha fått dette mot søvnproblemer av legen og kun brukt i god tro,ikke en jævel skjønte at det var abstinenser,det måtte jeg finne ut av selv,og jeg var til spesialister,nevrologoverlege,endokrinolog (sps på indremedisin)alle avviste meg som sinnsyk fordi jeg hadde selv insistert på å gå til utredening for mulig add i forkant

bare den opplevelsen der fikk meg i underetasjen
Sist endret av ferrys; 4. november 2011 kl. 08:00.