View Single Post
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Jeg har sagt og gjort mye sykt når jeg har vært langt nede som har kun endt med "tvangskjøring" til legevakta av enten politi eller ambulanse(flere ganger),

Der jeg jobbet tidligere hadde vi en pasient i godt over 2 månder før vi måtte ty til tvangsmedisinering pga. stadig utagering med fysisk vold mot ansatte.
Vis hele sitatet...
du ser vell at vekommende ikke er alene om disse opplevelsene,bare på denne siden er det jo kreft typen som også ble innlagt fordi han bare ville ha noe å roe seg ned på etter han ble fortalt at han adde spredning

jeg finner det du sier VELDIG rart og mer merkelig enn ts hvertfall...at du gjør syke ting,blir tvangskjørt til legevakten på psykisk grunnlag,samtidig som du jobber på psykiatriske??det er mildt sagt rart

Sitat av Bolverk Vis innlegg
Medikamentell behandling er ikke ideell, og jeg er enig i at den er problematisk slik den brukes i dagens psykiatri – men statistisk er den bedre en ingen behandling og antipsykotiske medisiner hjelper også mange til å leve normalt i samfunnet der de ellers ville vært fortsatt innesperret på institusjon.
Vis hele sitatet...
det som er ille her er selvsagt tvangsmedisinering av friske folk,som vi ser flere eks på her
tror ingen her er uenig med deg i tvangsmedisinering av folk som ikke vet hvor de er henn eller hva de gjør
Sist endret av ferrys; 3. november 2011 kl. 19:09.