View Single Post
Jeg jobber i helsevesenet, og har vært innlagt 2 ganger selv siden Nov 2010, begger ganger frivillig.

Det skal MYE til for å legges inn på 3.3, da skal du ha utvist en fare for deg selv og dine omgivelser.
Hvorfor ringte du deg ikke syk når du var stein å hadde time f.eks?
Dette blir en litt for ensidig sak og side til å dømme helsevesenet i Norge.

Jeg har sagt og gjort mye sykt når jeg har vært langt nede som har kun endt med "tvangskjøring" til legevakta av enten politi eller ambulanse(flere ganger), har blitt sendt hjem vær gang på mitt eget ønske om bare få noe å "roe" seg ned på intill videre (var uten fastlege en periode), de har vært greie å hørt meg hver gang, alltid fått en 10pack Diazepam/valium, èn gang 25pack.
Legene er veldig samarbeidsvillige hvis du er det selv, å komme kraftig synlig stein til en psykolog uten å opplyse at du faktisk har tatt deg en joint vil få psykologen til å tenke at du er vertfall ikke er normal der du sitter.
Ingen er ute etter å ta deg i systemet, de vil kun ditt eget beste, hvordan du i det heletatt har blitt tvangsmedisinert det fatter jeg ikke, nektet du på noen vis i det heletatt?
Det tar mange dager for å få lov til å tvangsmedisinere en pasient, enda vanskeligere det enn å tvangsinnlegge noen, man skal først ha prøvd å tilbydt og rådført pasient FLERE dager og ganger før man i det heletatt fatter vedtak om det, på den tiden så kan du ha oppført deg som en gullunge, og dermed sluppet unna.

Der jeg jobbet tidligere hadde vi en pasient i godt over 2 månder før vi måtte ty til tvangsmedisinering pga. stadig utagering med fysisk vold mot ansatte.

Deler av historien din kan sikkert være sann, men det ligger nok mere bak enn det du beskriver.
Du er veldig flink til å skrive, det skal du ha, håper du har det bra nå
Sist endret av Skyfx; 3. november 2011 kl. 18:54.