View Single Post
Sitat av E=Fb Vis innlegg

Jeg skjønner at en del av dere er skeptiske, da overgrepet som ble gjort mot meg var ganske ekstremt. Jeg orker ikke "forsvare min uskyld" i denne tråden, jeg har skrevet det slik det var, og selv om jeg forstår at dere ønsker å høre "den andre siden av saken"
Vis hele sitatet...
Jeg håper inderlig at du er et troll, selv om jeg hadde håpet på at troll som spiller på andre menneskers sypatiske og empatiske evner var en utdøende rase.

Dette er et overgrep av så motbydelig karakter at jeg har store problemer med å tro på at det kan være sant i et land hvor vi ellers har det så godt.
Til og med de aller verste jeg har sett i fengsel har blitt behandlet LANGT bedre enn dette, og da snakker jeg om personer som virkelig oppfattes som det vi ufaglærte vil karakterisere som sinnsyke.

Fikk den gledelige nyhet i postkassen om at jeg er innkalt til "kontroll" i dag kl 11:00. Får skikkelig nerver når jeg tenker på det, så vurderer å unnlate å møte opp. :/
Vis hele sitatet...
Du av alle burde vel skjønne at det er lurt å vise seg fra sin beste side ved slike anledninger?
Å unnlate å møte opp vil kunne føre til at eventuelt eksisterende helsepersonell vil oppfatte det som om du ikke er i stand til å fungere ordentlig i samfunnet.

Jeg håper virkelig ikke at dette bare er en måte å gli under radaren på slik at vi her inne skal tro at du har blitt tvangsinnlagt igjen.


Og til slutt vil jeg komme med en oppfordring dersom du er et såkalt troll:


Det er mange her på nFF som opprettet tråder vedrørende psykisk helse og denslags.
Her snakker vi om personer som virkelig kan ha godt av å snakke med helsepersonell for å komme seg på rett kjøl igjen.

Slike skrekkhistorier kan være medvirkende årsaker til at sårt trengende personer vil vegre seg for å oppsøke helsepersonell i frykt for å bli tvangsinnlagt.

I denne sammenheng hadde det derfor vært lurt av deg om du hadde avslørt spøken, dersom det faktisk er en spøk da.


Dersom du ennå velger å kjøre på med høye kneløft pga. dette faktisk er sannheten og du er 100% sikker på dette så kunne det kanskje ha vært en idè å få seg en kontaktperson eller to her på nFF?

Dersom du plutselig "forsvinner" kan kontaktpersonene poste i denne tråden slik at personer som er interessert i å hjelpe kunne ha tatt kontakt slik at det kunne blitt planlagt en eller annen form for aksjon.