View Single Post
"Tro det eller ei, men faren min fraskriver seg alt ansvar og stoler blindt på legene. Han mener den dag i dag at jeg var psykisk syk når jeg ble lagt inn, og sier at jeg "talte i tunger" noe som er bullshit. Moren min fant meg ikke før jeg lå bleik og pilledopa i sjukehussenga"

Stusser også svært på dette utsagnet, hvorfor skulle din far si noe slikt om deg, dersom det ikke var tilfelle?

Og det er lenge siden psykiatrien "dopet" ned pasienter til de ble sengeliggende. Muligens ved sterk psykotisk uro,men knapt nok da....

Jeg tror at du har vært sykere enn du har oppfattet selv, benekting er ofte et symptom, tiltross for en åpenbar psykotisk atferd.

Alternativet til disse medisinene du omtaler så negativt, kan være en kronisk psykose. Jeg kan ikke forstå annet enn at å risikere alternativet pga bivirkninger ikke er et like godt liv....

Forsøk heller å akseptere innleggelsen for det den var, og rett blikket fremover mot en ny start.
Om du har hatt en rusutløst psykose, så vil du nok oppleve det igjen dersom du fortsetter å ruse deg.
Legg vekk rusen og kom deg på beina gutt... Det er ditt valg