View Single Post
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har ikke hatt ett virus siden jeg fikk Win7. Jeg har ingen problemer med treghet. Kjøp deg en SSD. Hvilke feil? Ikke brukervennlig nei. Sier litt mer om brukeren det.
Vis hele sitatet...
Du har ikke hatt et virus siden du fikk win7? Når fikk du det, en halvtime siden? Jeg antar du har utrolig mange virus/spyware du ikke engang vet om. Treghet, jeg vil si at i forhold til mac og oppgaver, er en gjennomsnittlig pc myye tregere, Jeg har en SSD. Feil som i forskjellige feilmeldinger osv man stadig får i forhold til alt av programmer, formater, man kan oppleve bluescreen, ja så mangt.. Jeg for min del klarer selvfølgelig fint å bruke en pc, men det endrer ikke det faktum at en Mac er mye mer behagelig for de fleste.

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg skjønner ikke. Hvorfor er ikke hardware viktig? Hardware betyr for meg en hel del. Jeg har ingen interesse av å ha en maskin som går i stykker. Jeg ønsker heller å betale 1000 kroner for noe som varer i ti år enn å kjøpe nytt til hundre kroner året...
Vis hele sitatet...
Fordi software er det du faktisk bruker kanskje? Du sitter ikke inne i pc-en til og smiler til all ram'en du har kjøpt, gjør du? Det som gjør deg glad er en rask datamaskin, er det ikke? Uansett hardware? Og hvem sier PC varer lengre enn Mac? Heller omvendt. På skolen min kunne de bruke dagens software for Mac, til en iBook G4, til bruk for animasjonsfilmer, samtidig som andre brukte MacBook Pro. Begge deler fungerte like fint. Og iBook G4 er fra 2003.