View Single Post
jeg tror selv at heroin kan være svaret.. eneste problemet er at vis det viser seg at det blir mye ledige plasser i prosjektet og mange narkomane ikke greier og følge rutinene som eventuelt blir satt opp for og følge dette tilbudet, så kan de andre som virkelig vil ha dette alternativet miste det pga det ikke blir organisert nok.. men jeg tror deffinitivt dette kunne funket og kostet norge mye mindre penger.. er ikke sikkert vi får samme resultatet her i norge som andre steder det er jo forskjell ifra land til land...

sprøyte rommet feks tror ikke det er mange som bruker det forhold til brukere..men det vet jeg ingen ting om har ingen statestik på det fint vis noen slenger inn den her vis de vet om en..


litt off topic: hvorfor har ikke norge slik som i nederland osv? at man faktisk kan oppsøke ambulanse personelet på gata og sjekke puls osv etter man har tatt dop og sjekke at kroppen tåler det uten om at politiet trenger og vite det eller at man blir dratt inn fordi de tror at du kommer til og stryke med... så dette i et program så vet ikke hvor vidt det er relevant..
Sist endret av mr-martinss; 27. oktober 2011 kl. 06:41.