View Single Post
- Hvor gammel var du første gangen du prøvde det?
Var 15 år. Hadde brukt mye tid å lese om stoffet, så følte meg klar, men kunne godt ventet litt lengre, men var for nysgjerrig

- Hvilket synspunkt fikk du av det og hvordan var opplevelsen?
Opplevelsen var bra, tror ikke det er noe jeg burde gjort annerledes.

- Røyker du det enda?
Røyker fortsatt ja, men vil ikke gjøre det til en vane.

- Har du prøvd noe sterkere etter den første tripen for å få enda sterkere trip?
Nei, har heller ikke planer om å prøve noe annet, bortsett fra flein om noen år.

- Hvordan var omgivelsene rundt deg?
Omgivelsene var rolige, sommerferie, vindstille, sol og varmt. Hadde lest mye her inne, så at noen anbefalte å røyke ute i naturen, så det gjorde jeg også. Hadde lyst å være alene første gangen, ville holde "low profile", for her i bygda spres ting raskt, ville heller ikke at noen skulle gi meg noia. Hadde med meg mp3 spiller med mye Bob og Damian Marley, Kottonmouth Kings og Slightly Stoopid. Velykket første gang


OT:
Når jeg er igang må jeg fortelle om den første gangen jeg vil skikkelig noia.
Jeg og 2 andre var til en kompis etter å ha fyrt opp bongen. Han hadde ikke noe snacks liggende, så vi bestemte oss for å gå en tur til butikken. Når vi kommer inn går de inn i butikken, mens jeg blir stående å se på annonser på korktavla som henger ved kassa. Plutselig sier han som sitter i kassa: "fine farger ja?". Jeg snudde meg fort, så på han, snudde og gikk ut. 4 gutter med blosprengte øyne som kjøpte haugevis med snop, ikke rart han skjønte det
Sist endret av Kruppy; 26. oktober 2011 kl. 17:26.