View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Skal man bli trukket i lønn om man brekker beinet og ikke kan jobbe på noen uker eller er det greit å få støtte da?
Vis hele sitatet...
Det er greit og få støtte om man brekker beinet. Men det er VELDIG lett å lyve til seg sykemelding for all verdens psykiske lidelser, vondt både foran og bak eller utbrenthet om man begynner å bli litt lei av jobben.. Har man i tillegg en diagnose f.eks ADHD begynner ting å bli svært lett da kan man bli sykemeldt nærmest når som helst selvom man er i fin form.

Det er også veldig lett for norske ungdommer og gå til NAV når de ikke gidder å jobbe mens de for eksempel venter på å begynne på en skole e.l.

Gratis penger. Eneste hake er ett CV kurs der man må glo i veggen i 3 uker eller hva det nå enn er.

Kjenner mange eksempler. Det er heller ikke vanskelig å se hvor dårlig arbeidsmoral norsk ungdom har i forhold til ungdom av andre nasjonaliteter.

Om jeg drev en bedrift hadde jeg alltid vært på utkikk etter polakkene og svenskene så jeg visste at folk var presise, jobbet hardt og var sjelden borte.

Norsk ungdom blir LAT av systemet.