View Single Post
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Er veldig fornøyd hittil, selv om jeg kanskje ikke er så vanskelig å imponere Må sette meg inn i dette med android og hvordan alt funker og sånn, har tross alt aldri hatt smartphone før

Har ingen klager foreløpig, alt virker å fungere toppers.

Noen som har tips til nyttige/kule app'er eller lignende?
Vis hele sitatet...
En app som heter "Quick Settings" - gjør at du har tilgang til lydløs, bluetooth, Wi-Fi, GPS receiver, lysstyrke osv. En annen ting som er veldig lett tilgjengelig der, er 3G mobildata. Lett å skru av og på istedet for å gå inn på innstillinger -> mobilnettverk osv.

3G watchdog bør du også laste ned. Gjør at du kan sette en grense for antall MB per mnd, så får du et varsel om du nærmer deg.

Angående batteritid:
Prøv å la batteriet synke til under 20% før du lader den. Gjør du dette vil batteritiden øke, og min S2 holder ofte 3- kanskje 4 dager før jeg må lade.
Jeg prøver å ha så få apps som mulig på homescreenene, det sparer også litt strøm. Har alt jeg trenger der selvfølgelig, minipaper, kamera, galleri, facebook, quick settings, klokke, spotify, youtube osv. Men spill og andre ting har jeg samlet i en mappe inne på "Programmer." Sparer mye strøm!

Utenom dette, så kan du sjekke ut diverse filmer på youtube, søk på Samsung Galaxy S2 tips and tricks så er det mye kult der.

Så kan du ta en titt på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=elKxgsrJFhw
å bli enda mer fornøyd med valget du gjorde