View Single Post
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg ville ikke si noe da jeg ikke er så erfaren. Men jeg merket noe alvorlig galt med disse. Potent som bare det, alt smeltet og TV bøyde og strakk seg. Men noe var ikke som det skulle i forhold til de andre typene jeg har prøvd, selv på store doser.
Vis hele sitatet...
Hverken meg, kjæresten min eller noen andre som har spist de samme lappene har merket noe til dette... Det er fullt mulig at det finnes flere batcher av denne her, da det som med hofmann jubileum fort kan ha blitt laget svakere kopier... Jeg opplevde disse lappene som usannsynlig clean i forhold til annet jeg har prøvd, på linje med noe jeg fikk fra en dråpeflaske av en (nå) gammel traver. Og ja - jeg er en av dem som mener at det finnes en viss forskjell på tripper, noe som forsåvidt er dokumentert ved å vise til analoger og biprodukter også... I tillegg så ble jeg som vanlig utrolig svett, varm og god, som jeg alltid blir av intense turer, og om jeg hadde hatt noen form for vasokonstriksjon så ville jeg nok heller blitt usannsynlig kald, men det er jo mulig det ligger en individuell faktor her som allergier eller lignende.

Avtar-lappene sies også å være oppunder 200µg, en godt erfaren kompis sa ihvertfall at de var overraskende sterke da han prøvde dem, og han er av typen som vanligvis ikke tror på slikt skryt...

locura: Det er ikke bare individuelt, men har litt å gjøre med hvordan man bruker de to. Sopp kan virke veldig tamt i forhold til syre når det kommer til persepsjonsforandringer og det faktum at syre oppleves som mye mer direkte (nesten trakasserende), men et skikkelig drønn på sopp er gjerne like intenst og dyptgripende som å røyke en medium mengde DMT og man blir en hel del mer "madman" i knollen enn man blir av syre, som jeg opplever som litt mer energisk og sirkusaktig.

For eksemel så tilsier mine erfaringer at det å bearbeide og jobbe med traumer på syre er bare sukkerspinn i forhold til på sopp for eksempel, på syre må man gjerne bare tute litt og få en klem, på sopp må man gjenoppleve, behandle, svelge, fordøye, drite ut igjen og gjenta det fire ganger i ens eget hode mens man sjelver og hyperventilerer og føler det hele bite godt i sjelen.

Jeg er dog fullstendig med på å advare, det er utrolig viktig å ikke undervurdere dette stoffet som har potensiale til å mikroprogrammere hjernen slik man vil at den skal være, eller om man er uforsiktig, slik man helst ville unngått at den skulle være. Jeg har selv blandet syre og 2c-b med benzo og stimulanter (meth/coca atpåtil) tidligere, og kan beskrive etterdønningene som kom lenge i etterkant når jeg hadde sluttet med søpledopet som å plukke opp, pusse og smelte sammen igjen fragmenter av metall etter å ha plantet en granat i hjernen. Fullt mulig å reversere, men jævla slitsomt, unødvendig og tid- og ressurskrevende, så bare ta og bruk den jævla LSD-en ansvarlig, jeg kan ikke få sagt hardt nok hvor viktig dette her er. Det finnes folk som virkelig svir seg på de greiene her, og det er over hodet ikke til å spøke med.