View Single Post
Sitat av Skade-skutt Vis innlegg
Naturgrønn: Har du enda ikke skjønt poenget mitt? La meg prøve en gang til. Store deler av verden,omtrent hele verden har tilgang til samme frø som vi har her i norge,og poenget mitt er at de aller fleste kommersielle strains er avlet for mest mulig thc,det innebærer majoriteten av det som selges i amster også. Dette har enkelte grupper i cannabisverden forstått at det følger en del negative virkninger av og derfor er cbd-hypet godt igang iblandt en del breedere verden rundt. Det kommer mer å mer gunstig cannabis på markedet i form av frø som du å jeg vil ha tilagang på om ikke lenge. De som er "våkene" nok unngår kommersielle strains i lengden å ser i andre retninger for å skåne seg selv på sikt.

Å ja rene landrace å ruderalis som afgan,pakistan osv har et mere gunstig forhold thc/cbd-kanskje 2%, Men det er fortsatt ikke nok cbd når thc er oppimot 20% der også ofte. Det er et 1:1 forhold som er gunstig å vil så godt som utelukke alle negative effekter som du å kjenner til vil jeg tro. Test cannatonic for eks,eller the remedy som kommer på markedet om ikke veldig lenge så vil du skjønne.
Vis hele sitatet...
Hehe, gud.

Jeg er fullt klar over hva du mener, og er helt enig. Men det som kommer fram i linken du tok fram ikke gjelder for all cannabis som er å finne på coffeshops. Det eneste jeg sa var at det som kommer fram i linken ikke gjelder for alle cannabis som har høyt THC innhold, ikke noe annet. Så jeg skjønner ikke hva du stresser med.

PS. Vi har nok av tilgang på skikkelig frø fra landbaserte strains om ikke er kommersielt avlet.
Sist endret av Naturgrønn; 8. oktober 2011 kl. 19:33.