View Single Post
Sitat av Teddybe4r Vis innlegg
leter ett to filmer.

Den første handler om en dame som blir holdt til fange på et loft, å får reparert en knust telefon å får kontakt med mobilen til en ung gutt som lenge tror det hele er en spøk. Jeg er ganske sikker på at hu har en film av noe kriminelt som folkene er ute etter. Jeg husker han oppsøker politistasjonen, kjører en jeep tror jeg, å han stresser med å få tak i en lader når mobilen holder på å gå tom for strøm.


Den andre handler om en dame som våkner opp på en båt etter en natt med mannen sin, helt alene, masse blod rundt seg, å blir oppdaget av kystvakt når hun står på tuppen av båten med en kniv i hånden som hun hadde plukket opp. Hun blir siktet for drapet på sin egen mann, mens mannen fortsatt lever i hemmelighet. Han samarbeider også med dama som blir satt til å passe på ungen deres. Hun flykter fra en politimann (tror jeg), for å ta opp jakten på sønnen sin.

EDIT: leter også etter en film hvor en person blir delt i tre av et flygende piggtrådgjerde etter en eksplosjon. Det er også en dame som mister hodet sitt i en heisulykke.
Vis hele sitatet...
leter også etter en film hvor en person blir delt i tre av et flygende piggtrådgjerde etter en eksplosjon. Det er også en dame som mister hodet sitt i en heisulykke. - Resident Evil?