View Single Post
Sitat av KingPill Vis innlegg
Jaja, Men uansett om du var der eller vennen din var der kan ingen her på forumet tro på det. Uansett hvor troverdig den personen er. Det er akkurat som jeg skulle sagt - Jeg kan spise 1000 cheeseburger på 10 sekunder.

Om jeg får dette dokumentert og bevisst, da har du ikke noe annet valg enn å tro på det, dog du må være kildekritisk her også - og se hvem som har skrevet dokumentet, i tilleg til å undersøke selv : om det er fysisk / Psykisk mulig. Ikke fra ditt synspunkt. Men for alle etc.

Og det med syre - blir akkurat det samme.
Jeg hater de jævla historiene, for alle henter det fra et og samme sted - Kompisen sin/Vennina si etc.

Her er en liste over de vanligste løgne historiene - da også din historie

Se for deg DETTE:

Jeg spiser noe jeg tror er "Lsd" (Men i virkeligheten er det Doc "Et stoff som ligner veldig".)
Jeg spiser en stor dose av dette, og regner med jeg takler dette helt fint. Det jeg ikke vet er at docen er f.eks delt opp sånn at 1 dose tilsvarer 10 hit med lsd. Dermed - Jeg spiste nå egentlig kjempe mye doc, mye mer enn det som er "HØYT" nivå. Og havner da i en dårlig tripp mest sannsynlig.

Risikoen ved å ikke vite nøyaktig hva du putter i deg kan få følger.

F.eks = 12 dødsfall - PMMA

Mange trodde dette var ecstasy... Men hadde de testet dette med et ez-kit = Hadde de ikke dødd.
Vis hele sitatet...
veldig enig her hadde de testet dem eller hatt mer kunskap kunne det spart flere liv.. litt pma i seg selv i kroppen er ikke dødelig men da en idiot døtter i seg en halv en og føler at en ikke får noe effekt så tar den personen en halv en til og da får personen en fucka form som er så langt ifra ecstasy/MDMA rus man kan komme og fortsetter og dytte innpå så går det galt.