View Single Post
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Først og frems så feilsiterte du meg, Jeg sa at det ikke var noe hardcore farlig greier. Jeg ser at eg kunne ordlagt meg bedre, men det jeg mente var at det ikke er det som man bør reagere kraftigs på.
GHB brukt riktig er tilnermet ufarlig.
det samme gjelder E, men muligens hakket farligere
og syre såsant man er psykisk normal og bruker det riktigt.

Død etter en Extc, vel.. som sagt over meg, sjangsen er meget,meget liten.. jeg vet om en som døde mens han var ute og jogget, av hjerteinfarkt. = jogging er skumle greier.

Overdose av GHB og til sykehus.. supert, hvet du hva som skjer på sykehuset? De holder luftveier åpne, thats it.. GHB har ingen motgift, men dreper deg ikke med mindre du blander med andre ting eller tar aaaaaltfor mye. (en "overdose" der karen sover i 4 timer er ikke et slikt tilfelle)

Gal etter syretripp, joda, fult mulig det. men sansynligheten er også her forsvinnende liten.

Hver forsiktig med å bruke dine egne erfaringer som en universiell sannhet, en persons erfaringer er ikke statistisk signifikant.

Folk som ser på dop med frykt og hat er kunnskapsløse personer. Eventuelt så er de stokk dum, aka lav iq.
Simple as that.
De bidrar også til å skade samfunnet i form av politikken.
Vis hele sitatet...
Deg må man bare bli nødt til å le av! Fy fader, makan.
Jeg gleder meg til noen av de virkelige kunnskapsrike her på forumet setter deg på plass. For du sender virkelig helt feil signaler. Hvis du ikke ser det nå, så håper jeg virkelig du ser det etterhvert.