View Single Post
Du belyser bare poenget mitt enda mer.

Jeg quoter fra mitt forrige innlegg:
"Dessuten ligger det helt sikkert noe mer bak denne saken som verken vi eller "selveste" aftenposten får vite."

Dvs; nei, beredskapstroppen flyr ikke ut med helikopter hver gang noen blir observert med våpen. Grunnen til at de gjorde det denne gangen var sikkert på grunn av tilfeldigheter som gjorde det mer mistenkelig.

Du forstår ikke hva jeg mener? neivel, la meg gi det et par eksempler.
Kanskje det var pga han er eks. høyreekstrem, har en nasist tattovering, skrevet upassende innlegg på document.com o.l.

Overraskende at folk kjøper rått og røte det avisene skriver. Media kommer til "åstedet", spør "hva har skjedd? hva har skjedd?", får ofte en forklaring av forenærmede også har de en sympatisak som selger. Nei, de har ikke tilgang til noen slags dokumenter fra politiet. Det er også derfor mange innsatsledere er veldig forsiktige med å snakke med media ang. en sak for å røpe noe.
Jeg syns vg og aftenposten har godt lesestoff mange ganger og holder meg godt oppdatert her i verden, men noen artikler burde man være kritiske til. Mange tror avisene er et leksikon.

Jeg gidder ikke å sitte her og prøve å forsvare politiet, men en ting skal du vite; de gjør en mye bedre jobb enn du noen gang ville ha gjort!

peace out!