View Single Post
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ingenting å bekymre deg for, vær ærlig som sagt over her og de lar deg være ifred.

Det du dog skal være JÆVLIG forsiktig med er å ytre sterke politiske meninger, da spesielt mtp. innvandring.
Du skal også være JÆVLIG forsiktig med å ytre misnøye mot det meste egentlig.
.
Vis hele sitatet...
bare tull og skremselspropaganda,det som åpenbart er viktig å kartlegge er folk som anskaffer seg visse ting som nevnes her i tråden,jeg ytrer sterke meninger om disse tingene hver eneste dag og jeg har aldri hørt noe

vi lever ikke i et diktatur heller,det er rett og slett ikke lov å registrere folk bare pga politiske meninger,jeg fortsetter å si min mening,og hører heller ikke noe.

- "Det er ikke lov å registrere holdninger, samtidig som planer om terrorvirksomhet kan og skal registrereres.


En registrering er i sin tur langt unna en etterforskning med metoder som data- eller telefonavlytting, der politiet må gå til tingretten med et mye sterkere mistankegrunnlag. - Som Janne Kristiansen påpekte på torsdag, så må det mer til enn at en person bare dukker opp på en liste eller at noen fanger opp et navn et sted. Vi skal passe oss for å få et system vi ikke vil ha i dette samfunnet."

http://www.dagbladet.no/2011/09/03/n...ning/17943390/
Sist endret av hue; 16. september 2011 kl. 08:54.