View Single Post
Har flere ganger tenkt over akkurat dette da jeg ikke ville hatt problem med å kjøre noen hjem, uansett kjønn, hvis jeg allikevel skal samme veien.

Men da tenker jeg som så:

Dersom jenta sier nei, så kan ikke jeg være god og vise at det finnes menn her i verden som faktisk ikke tenker med feil hode.

Dersom jenta sier ja, vil hun til slutt innse at jeg er bare var en snill fyr som viser ekte godhet til sine medmennesker.

Problemet dersom hun sier ja, er at neste gang hun befinner seg i en slik situasjon så kan det sitte en sexgal mann bak rattet. Hun vil da kanskje ta sjansen lettere fordi hun opplevde at sist gang var det bare en snill fyr.

Men på grunn av min godhet vil hun kanskje bli seksuelt misbrukt og det som verre er, neste gang hun befinner i den situasjonen.

Min reaksjon i slike situasjoner har blitt denne: Jeg spør som en regel kun 1 gang, tilbyr telefonhjelp også stikker jeg uten nøling..

Er en skam at jenter og gutter må tenke over hvem de sier ja til å sitte på med.

Ett få antall ødelegger for så alt for mange. Denne verden kjører seg selv mot grunnen, og kanskje er det velfortjent, men nesten bortkastet for oss som prøver..
Sist endret av Vandringsmann; 13. september 2011 kl. 00:29.