View Single Post
Sitat av andyq Vis innlegg
Jeg vet ikke mye om det, men utifra det som er diskutert her, virker det som om folk vil det skal flyte fritt. Man klager på politiet for å arrestere folk i bessitelse og for bruk. Om man skal få bruke og være i bessitelse av som man vil, minner det mest om fri flyt.
Vis hele sitatet...
Du skjønner kanskje ikke at hasj flyter mye friere i hånden til kriminelle narkolangere som vil tjene penger. De selger til hvem som helst, uansett alder, tilsetter produktet med masse piss for å øke vekt. Da er det bedre at staten kan kontrollere det sånn at folk får rene produkter og det blir en aldersgrense for kjøp. Ved legalisering blir neppe sånn at man kan ned på narvesen å kjøpe tjall, blir vel heller noe liknende vinmonopolet.

Btw: legalisering betyr ikke fri flyt, så jeg skjønner ikke hvorfor du tror alle her vil ha fri flyt av narkotika.

[quote=Nerdefruen;2240022]Jeg tror det hjelper. Jeg tror at dersom diverse stoffer hadde vært lovlige så hadde vi sett mye mer utbredt bruk av narkotiske stoffer i Norge, og det er jeg absolutt ikke positiv til. Politiet, enten man liker det eller ikke, har all rett til å regulere ulovlig adferd, og jeg personlig håper at dette får mindreårige til å tenke seg om to ganger før de begir seg ut på narko-veien.[/QUOTE

Å røyke hasj er ikke å begi seg ut på en narko vei. Svært få som røyker hasj går over til noe sterkere. Her jeg bor er hasj veldig vanlig og ekstremt mange i min alder røyker hasj. Noen sjeldent noen ofte, men ingen bruker noe annet.


Folk som deg som tror at alle som gjør noe annet enn å drikke seg døddrukken og røyke siggareter er farlig pleier ikke å være så lette å overbevise, men sjekk ut det her http://www.erowid.org/psychoactives/...cs_info2.shtml