View Single Post
Trådstarter
567
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Vi skal ikke tillegge USA skylden for alle dødsfallene siden de gikk inn i krigen i 1941 og da? Hadde de bare driti i og blande seg så hadde vi sikkert vært langt under 60 mill drepte. Litt kjedelig for oss Europere som antagligvis måtte ha levd under et Totalitært, undertrykkende regime slik som Afghanerne gjorde under Taliban, men pytt pytt.
Vis hele sitatet...
For USA har ikke tjent på at de hjalp Europerne siden den tid? Så Europa skal være i evig gjeld, og finne seg i uskyldige drap på sivile kun fordi USA ønsker å hevne det, mens resten av verden ikke ønsker å starte krig i hytt og pine.

Siden 2 verdenskrig så har USA vært i konstant fokus, det har alltid vært noe eller noen som har plaget dem. Hvorfor skjer det aldri med andre land (først). USA har blitt som en maktgal drittunge som kan gå rundt og fucke med hvem de vil, p.g.a. den "tjenesten" europa skylder fra 2 verdenskrig.

Jeg driter i 2verdenskrig, jeg levde ikke da. Faren min levde ikke da, bestefar kjempet i den. Hva så? Skal jeg finne meg i all slags dritt av den grunn. At min bestefar var soldat da, og USA hjalp til da. (Med egen profit i det, for hadde de ikke blandet seg inn så hadde de blitt tatt over av Nazi-Europa).
Sist endret av Ivar; 12. september 2011 kl. 01:48.