View Single Post
Jeg stemmer på det partiet som er for økonomisk frihet og personlig frihet.

Var i USA i fjor og det å ha interesse for våpen blir mye mer godtatt der enn her i Norge. Jeg som har interesse for ballistikk og våpen føler meg nærmest som en freak her i norge, hvor folk rundt her kanskje føler at jeg er en mulig terrorist bare fordi jeg interesserer meg for våpen. Selv om jeg eier mye militær og politi gadgets, så betyr det ikke at jeg planlegger å gå ned på skolen og plaffe ned unger.

Synes også at Norge i stor grad bare får mer og mer skatter og avgifter. Det er rett og slett dyrt å bo i norge, og det nytter ikke å komme å si at vi er ett av verdens rikeste land, for den vanlige mann i gata sliter med å få endene til å møtes.

Disse politikerne og høyt utdannede folk med jobber med høy inntekt har vel ikke noe imot å betale skatter og avgifter da det bare er en liten brøkdel av hva de tjener i året. De som har lav inntekt føler at det er dyrt og at man blir robbet av staten for å bo her. Må jeg virkelig betale eiendomsskatt for å få lov å ha mitt eget hus på min egen eiendom? Staten er en ren bedrift hvor vi vanlige folk er arbeidstakerne deres hvor vi ikke har noe vi skulle ha sagt. Dessverre kan vi ikke si opp denne "jobben" med mindre vi flytter fra landet.

Blir nok selv å flytte til Sverige iløpet av neste år da politikken der er betydelig mer fornuftig enn disse ekstreme sosialistiske kunnskapsløse kvinnfolka som sitter i regjeringa.