View Single Post
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Ja du er uskikket til jobben din, jeg røyker/gjorde helt til dere banka på døra jeg også. Jeg ble ikke da provosert av dere eller forbanna. Jeg tenkte "ja de gjør jo jobben sin, og jeg bryter faktisk norsk lov" men når det kommer lavpanna idioter som deg på nett, skryter av at de jobber som politi og at på til sier at de også røyker cannabis får meg ganske provosert ja, gjør samfunnet en tjeneste, Bytt jobb!
Vis hele sitatet...
Jeg skryter ikke av noe som helst, jeg prøvde å fortelle / vise en annen side av saken. Politiet må selvfølgelig følge opp en sak, om det er tilfellet. At de oppførte seg om drittsekker er veldig trist å høre. Jeg ville aldri opptrådt sånn i en slik sak.

Gjøre samfunnet en tjeneste? Hva snakker du om? Skader jeg samfunnet ved at jeg røyker cannabis? Fordi du er irritert/provosert av at jeg kommer unna med å røyke OG være politi gjør meg ikke til en skade for samfunnet.

En av mine beste venner dyrker cannabis til seg selv, så jeg får cannabis av han. Denne personen selger ingen ting til noen andre, så det er ingen vinningskriminalitet eller svartmarked som jeg støtter ved å røyke. Vennen min ville dyrket AKKURAT samme mengde uansett, så at jeg røyker og er politimann gjør vel deg bare provosert, ikke til et samfunnsproblem. Sorry