View Single Post
Så nylig inception, grei nok underholdning men kjedelig og forutsigbar.
Det samme med shutter island. dette er filmer som prøver å være dype filmer med en twist, men som gjør dette så åpenlyst at det finnes ikke overraskelser.

De beste filmene jeg har sett er en vanskelig liste men får prøve.
The shawshank redemption: Den er rett og slett fantastisk.
The boondock saints: Dette er action og humor i en klasse for seg selv.
The Rock: Renraset action, uansett hvor mange ganger jeg har sett den fra før ser jeg den hver gang den blir sendt på tv.
American History X: Veldig bra film der en sitter sinna igjen når den er ferdig.
The hitchhikers guide to the galaxy: Jeg så den før jeg leste boka, hørt hørespillet 10000 ganger og sett serien, Den var noe helt for seg selv, men etter å ha lest boka og hørt hørespillet er det for mye som mangler og jeg liker den ikke like godt.
Fight Club: God humor, mye action og legendariske quotes.
The Stand: Banker alle andre apokalyptiske filmer ned i støvlene.
Catch me if you can: Utrolig historie om en genial mann og en irriterende føderal agent som burde lære seg å passe sine egne saker.
Det er mange, mange fler, men er sulten så jeg skal lage mat.

Ps. Dårligeste film.
I love you phillip Morris: Dette kunne vært en veldig bra film, Den handler om en notorisk svindler som har gjort noen helt utrolige ting, men alt som gjør mannen spesiell har de bagatellisert til noen få klipp, å de har heller fokusert på at han var homofil og filmen dreier seg mest om menn som har sex, kliner, danser, krangling og annet drama.
Synes det er helt ufattelig å ta livshistorien til en eksepsjonell mann å kun fokusere på at han var homofil.