View Single Post
Sitat av Kirder Vis innlegg
Hør her boys.

Iphone er et lukket IOS, du kan BARE gjøre det alt som er formet etter det Apple vil du skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Smart du, det liker jeg! Og det Apple vil at jeg skal gjøre er naturligvis dritt, og det suger - spesielt siden du har en kompis med Android og det naturligvis er hundre ganger bedre. Det er ikke vits å nevne at iPhone er blant mobilene som selger best, eller har mest fornøyde kunder!

Samsung sin, den har 2 kjerner ( Ja,verdens bestetlf) og Iphone 4 har bare 1 kjerne ( Aka mye treigere )
Vis hele sitatet...
Helt klart, hvordan vil det være mulig å diskutere mot en som trolig har master i datateknikk? Hør folkens, Samsung sin har to kjerner! Dette gir bare fordeler og er naturligvis et soleklart bevis på at iPhone suger, er sørpe treg mens Samsung sin kan fly deg til månen, om du spør den pent.

Android kan du ABSOLUTT formet etter din mening, Iphone er du stuck med resten av livet ditt. Hvis du ikke jailbreaker, men dog dette ikke er å anbefale.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde du var smart, men du viser deg å være kongen av forhandling og debattering på internett! Mens du kan gjøre absolutt alt på Android, er det ikke en gang mulig å kjøpe ny telefon hvis du ender opp med en iPhone - du er rett og slett stuck med den resten av livet. Prøver du å kaste den, våkner du med den i hånda neste dag. Så jævlig er en iPhone, at det ikke er mulig å bli kvitt den. Så klart, man kan jail-breake, men da havner man vel i fengsel? Jeg skal ikke påstå noe annet, ettersom du, kongen av internett, ikke har kommet med et offisielt utsagn.

Har en kompis som kjøpte Ipad, og har Ipod. Han kjøpte en Android TLF , og han kan ikke huske hvorfor han gadd IOS engang.
Vis hele sitatet...
Det er godt å vite at du setter prikken over i-en. Det er ikke bare du som mener noe, DU HAR EN KOMPIS! Her, kjære menn og kvinner, barn og unge; har vi tidens argument! Sannheten har talt, Samsung er det beste valget; av den enkle grunn av at en totalt ukjent fjøsnisse på internett ved kallenavn Kirder, har en kompis som ikke husker hvorfor han gadd IOS engang.