View Single Post
Jeg hadde gått for en iPhone uten tvil, telefonen er rett og slett totalt gjennomført og superenkel å bruke. Ønsker man å customize den minste ting vil Android være å foretrekke; hvis ikke vil man trolig bli mer fornøyd med en iPhone. Forresten, tenk deg godt om før du kjøper en mobil med 4.3" skjerm, jeg har hatt det før - og det er rett og slett for stort i mine øyne.

Jeg gidder ikke bli med i en ny fanboy krig, begge telefonene er veldig gode - og du vil trolig bli fornøyd uansett valg. For min del er 4.3" (trass god skjerm) en dealbreaker, og simplisiteten til iPhone suveren.

Når det kommer til Apps er restriksjonene til Apple både et pluss og et minus; på plussiden er ALLE apps du kan laste ned kvalitetssikret, sikret mot virus samt grisete kode. På minussiden kan det være klønete å få apps gjennom Apples strenge restriksjoner (men dette rammer bare utviklere, ikke brukeren i særlig grad!). Når det kommer til Android kan hvem som helst legge ut apps, uten at noen sjekker opp noe som helst. Fordel i den forstand at markedet vokser raskt, ulempe fordi det finnes mye dårlig.

Totalt sett får man pr. idag gode apps til begge plattformene.