View Single Post
1. Har iPhone et bedre OS? Vil dette påvirke opplevelsen i stor grad for en som meg?
Jeg synes iOS er mye bedre enn Android. Det er mye mere brukervennlig og stilrent enn Android i mine øyne.

2. Hvordan er tilgangen til app'er i forhold til de to? Har Samsung dårligere kvalitet på app'ene sine?
Jeg tror Android Market er dårligere enn App Store, men jeg er ikke sikker. Problmet er at det er mye mer maleware på Androin Market enn App Store, fordi at Market er mye friere enn App Store.

3. Er noen av de to "vanskeligere" i forhold til kompatibilitet med programmer på PC eller Mac?
Ikke som jeg vet, det eneste er at du må være komfortabel med iTunes for å kunne ha iPhone da iPhone og iTunes er veldig gode venner.

Jeg vil anbefale iPhone 5, men det blir smak og behag. Jeg har iPhone 4, og faren min har Sony Ericsson Experia Arc. Begge er gode mobiler, men jeg liker iPhone bedre.

EDIT: iOS har vært på markedet mye lengre enn Android, derfor har Android flere bugs og er sikkert mindre optimalisert mtp ytelse. Det kan være verdt å vite når du bestemmer deg.

-Mort96
Sist endret av Mort96; 10. august 2011 kl. 23:38. Grunn: la til noe.