View Single Post
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av TrigunJAH Vis innlegg
da skriver jeg fra den nye maskina, usb bootdisk var fantastisk, tok under 30 min fra jeg boota fra disk til alt var installert og jeg var inne i windows! Har ikke cd-rom, så har ikke fått installert noe av de install-cdene som fulgte med, men men funker fjell. Maskina er i windows 30sec etter jeg har trykka på powerknappen, helt ny verden for meg. trenger bare å oppgradere skjermkortdriver tenker jeg, men finner ingen driver på asus.com. Fulgte med noe til hovedkortet også, dette får jeg tar når jeg skaffer meg cd-rom. Tusen takk for hjelp igjen leo

har installert firefox, avg antivirus, defraggler og ccleaner. noen andre kjekke programmer å installere? Starter jo helt fra scratch. følger med temperaturmåle-program til hovedkortet, så det tar jeg ved en senere anledning.

og ja, har skrudd det fast til toweret der skjermkoblingen stikker ut fra kortet. Er jo i "baken" det henger, for der er det jo ingen fester annet enn sloten den står i.
Vis hele sitatet...
flotte greier Mange som sliter med sort skjerm etc. ved første bygg/lenge siden sist så fint at det gikk uproblematisk.

Drivere til skjermkortet ditt finner du her. Under "Download drivers"-alternativet opp til venstre på siden finner du også alternativ for Beta og eldre drivere hvis den seneste ikke skulle fungere bra nok.

Husk at du bare kan kopiere over filene fra en hvilken som helst CD/DVD til en USB-stick/ekstern HDD hvis du er utålmodig etter å installere noe.