View Single Post
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
De som sier de er muslimer må da få lov til å være det de sier de er. Når det er sagt er det liten sammenheng mellom en gjengs muslim i Norge og en nasjonal sikkerhetstrussel. Men folk må få lov til å være kritisk til åpne sluser rett inn i statskassa, uten at det er ensbetydende med at de er rasister eller at det blir skreket opp om at de fronter hatefulle budskap som ønsker å drepe og sprenge folk og fe.



Ja, jeg skjønner hva du mener og du har rett i det, men jeg klarer ikke å få frem poenget mitt helt. Poenget er at visse type meninger stemples som ugyldige og det brukes banale hersketeknikker for å forsøke å "fordumme" vedkommende som kommer med de slik at man ikke trenger å forholde seg til det som blir sagt i utgangspunktet. Et godt eksempel på dette var for meg, FRP, hvor det er mye storm i vannglass rundt "harry-handel" og rasisme og liten selvransakelse for å se om de faktisk belyser reelle problemer.
Vis hele sitatet...
Jada, men herregud alle opplever jo dette, AP blir jo kalt en gjeng kommunister som ødelegger landet, jeg blir kalt en komplett idiot når jeg sier jeg er Anarkist, osv.

Det må jo være noe gærnt med det du tror på når du må ty til terrorisme? (mente ikke du)
Sist endret av foxxravin; 4. august 2011 kl. 23:00.