View Single Post
Hei freaks! I dag skjedde det noe litt rart som jeg føler for å fortelle.

Da jeg kom hjem i kveld har pappa et brev i hånden med mitt navn på. Han lurte på om jeg kunne forklare hva det var inni. (Han hadde ikke åpnet det, kun kjent på.) På forsiden sto det bare navnet mitt og nederst i hjørne stod det "NFF".

Jeg åpnet konvolutten med en gang, der ser jeg en liten plastikkpose med et brev i.



Skateward!
Vi gratulerer deg med over 600kp. Vi er glade for å ha deg som medlem på vårt forum og gir deg derfor en liten pose med "godis".

Gjør hva du vil med det, del med venner og fortell dem om NFF.

Hilsen dine NFF-venner.
(Bilde av cannabisplante)
Vis hele sitatet...
Både jeg og pappa ble ganske sjokkert da vi så innholdet i konvolutten med en gang.
Bak brevet er, det som dere, ser fullt av tørket løv. Tanken her er vel at det skal se ut som cannabis.



Denne lille pranken sier en del om hvor fordomsfulle kompisene mine er som alltid har trodd at nFF kun er et sted for å snakke om dop. Likevel, syntes det var litt morsomt gjort også. Jeg konfrontere de med det og de har innrømt det. Litt fail var det nok at de hverken hadde skrevet adresse, poststed, postnummer eller satt på frimerke. Brevet er rett og slett puttet i postkassen.

Hva tenker dere? Er det greit å tulle med kompiser sånn? Jeg synes de tok meg litt på hjemmebane her da de vet at jeg henger en del på freak. Men det var forsåvidt bare gøy.


Vil påpeke at jeg selvsagt skjønner at dette ikke er et påfunn fra administrasjonens side!
Sist endret av Daybreak; 3. august 2011 kl. 00:18.