View Single Post
Ser at mange forteller hva de tenkte mens dette skjedde. Mine tanker var litt annerledes virker det som.

Min tankeprosess den dagen:
Bombe i Oslo = Shit is going down. Nå ble lille Norge med på krigen mot terror, og de jævlene som har gjort dette har bevist at intet land er for lite. Jeg håper han drepte seg selv også. ARGH. Nå må de se å skjerpe denne innvandringen. Har de funnet ut hvor Mullah Krekar var på tidspunktet? Han må ha vært en brikke i denne aksjonen.
Skyting på Utøya = Ok. Fint at vi ikke er angrepet av en internasjonal terroristorg. Hvem er disse jævlene som hater den sittende regjeringa? Hvorfor tar de barna? Er det noen store politikere der nå? SHIT. JENS PLEIER JO Å VÆRE DER! Omg. Kan bomben ha vært avledningsmanøver?! Det er jo sommerferie og veldig få som er der nå. "Herregud, jeg håper ikke dette er en gal mann som bare gjør det fordi han har et vrengt virkelighetsbilde. Hvis det er det. Hva gjør vi da? Jeg kommer til å ville drepe han. Serr." (Sitat fra melding jeg sendte til venninne som var i Norge da det skjedde. Var på ferie på den tiden.)