View Single Post
ah, det er integrert ja. flotte saker. ja, tenker å benytte meg av trådløst til å begynne med, men da kan jeg kanskje bare kjøpe et usb trådløst nettverkskort, har et fra før, funker fjell. Men ja, var mulighet for å koble på nettverkskabel jeg var ute etter. flotters, da er cdrom og nettverk bankers.. men glemte faktisk enda en ting, med mindre dette også er integrert et eller annet sted.... lydkort?

Da holder jeg meg til P8P67-Deluxe. så langt ligger pcn på: 14 432kr (dette er inkludert antistatisk bånd, tenkte det var verdt 49 spenn samt dette "mekke-kitet" til 79kr samt usb trådløst nettverkskort 199kr) kommer vel til å bestille de ekstraviftene til toweret også, som du reklamerte for. Står at toweret har plass til 3 ekstra vifter, og siden viftene kosta 109 per kan jeg vel ta tre av de også? Men ser at det er forskjellige størrelser der, hvilke passer i toweret?

Dæven døtte nå blir det snart pc, noen av komponentene har leveringstid på 1-3 dager men det er overkommelig. prisen går vel litt opp hvis jeg må ha lydkort også. skjerm må jeg også ha, men det får komme i pulje 2 tenker jeg. btw, er det støtte for flere skjermer? og er dette enkelt å få til? Du har jo blitt mitt dataorakel nå leo

har vel brukt p.s i hver eneste tråd så langt, så hvorfor stoppe den gode trenden, men det leder til et viktig spørsmål: Hvilket spill bør jeg teste først Et skikkelig tungt spill med flott grafikk. Er det noe innenfor RPG (har hørt om the witcher eller noe men det er kanskje ikke så tungt?)