Tråd: Bombe i Oslo?
View Single Post
Sitat av nso Vis innlegg
Jeg er helt enig i at regjeringen skal få terrorister ut av landet. Fordi det var det du mente, ikke sant?
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg siktet ikke til utlendinger generelt, mer til dem som faktisk gjør alvorlige lovbrudd, type drap, terrorisme, ran etc. Om det så er en norsk fyr så har jeg ingen ting imot at han får lik straff som andre.
Jeg skal ikke slå alle utlendinger under samme bord, da jeg faktisk vet om flere veldig hyggelige og snille utlendinger. Men dem som gjør slike lovbrudd (dere skjønner vel hvor jeg vil) burde vi ha null toleranse for. -Slik dem har ovenfor oss.

F.eks, om du hadde dratt ned til dems land, planta en bombe på en gård og detonert den. Da hadde det du nesten garantert blitt halshugd og kasta i en sjø. Vi er for snille her. Vi putter dem på en celle som er varm og dem får brukanes mat.
Vi burde heller begynne med å slå hardere ned på alvorlige lovbrudd som blir brutt, da med å sende dem ut av landet.


I tillegg burde Norge innfører strengere krav for å komme inn i Norge og være her. Og om du begår ett alvorlig lovbrudd så er det rett ut.
Det er greit, vi skal ikke synke til stadiet hvor vi begynner å drepe og torturere, men om vi sender de skyldige ut så er vi på god vei til ett tryggere Norge.