View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
Jeg aner heller ikke hva det er, men (den foreløpige) mangelen på en konsis forklaring åpner ikke opp for alle mulig slags ville spekulasjoner uten noe som helst fundament. Ja, man skal ha et åpent sinn for hva det kan være for noe, men nei, man skal ikke ha et så åpent sinn at hjernemassen detter ut. Svar som begynner med "sannsynligvis" basert på noe holdbart er absolutt berittiget i slike tilfeller, og pleier å lede til forklaringer på sikt.
Vis hele sitatet...
forklaringer som begynner med "sannsynligvis" oll skaper bare mer ville fantasier enn nødvendig og folk begynner å bruke mer tid på å svare folk enn å faktisk prøve å finne ut hva dette er. virker som du nekter å prøve å ville finne et skikkelig svar og bare si en "sannsynlig" melding selv... jeg trenger ikke ENDA en spekulasjon.. les: det eneste jeg skrev var at jeg lurte på når folk skulle komme med en forklaring på de linkene.. ingenting annet, jeg spurte ikke om et filosofisk fra deg hvor du tror du er så smart, mer et fakta-svar på folk som researcher dette, og nei ikke nødvendigvis i dette forumet
Sist endret av exceed; 20. juli 2011 kl. 15:06.