View Single Post
Den dårligste filmen jeg noen sinne har sett må være Infested (2002). Grusomme skuespillerprestasjoner, forferdelige effekter, tragisk manus og ekstremt dårlig regi. Dette makkverket gikk på TV en dag når jeg satt klistra i sofaen med bakrus og ikke orka gjøre en dritt. Angrer på at jeg ikke sparte meg for denne filmen og mannet meg opp til å ta opp til å skifte kanal.

Ellers vil jeg også nevne The Connecticut Poop Movie (2006) og Death to the Supermodels (2006). Begge kjøpt av en kompis på grunnlag av at kvinnfolka på coveret så hotte ut. Tror filmene skulle være morsomme, men dro ikke litt på smilebåndet (eller jo, måtte le litt i desperasjon over hvor gjennomført elendig hver bidige scene var).

Dette er filmer som rett og slett er dårlige, som tråden handler om. Finnes mange filmer jeg ikke kan fordra, men som jeg selv vet slett ikke er dårlige filmer (likte ikke Avatar, men vet jo selvfølgelig at det ikke er en dårlig film i ordets rette forstand). Som sagt mange ganger før i tråden; syntes det er på tide at folk differensierer mellom dårlige filmer og filmer som en av ulike subjektive grunner bare ikke liker.